Designad av Gilraen.

2009

 Jag har ju tänkt på att börja blogga igen, nu när det är nytt år och allt ! skulle kännas så konstigt att bara börja mitt i allt. Nog om det.  Ingen har väl missat raketerna? nej tänkte väl de. Och ingen har väl missat att fotografera de? då har ni missat något kan jag säga, för det är sjukt kul o bara ta kort på fyrverkerierna hur som helst,sen när man kommer hem utvilad nästa dag , är det hur spännande som helst att kolla igenom bilderna !


P.s mitt ps dampar så jag kan inte skriva sign , fick bli något annat konstigt program som inte hade stilen jag skriver det i på riktigt. men bättre detta än ingen. föresten utan systemkamera är det ju inga riktiga bilder, speciellt inte när det är mörkt och rörligt- som raketer 

 





Kommentarer
Postat av: anonym

vafan?

vadå utan systemkamera är det inga riktiga bilder.

du vet ju verkligen ingenting lilla gumman.

2009-01-02 @ 19:48:02
Postat av: Dodo

Höhöh, alltså det är svårt att få till rund oskärpa utan macro objektiv eller hur? Nej jag tycker inte kvaliten på bilderna blir likadan med en digitalkamera .

2009-01-03 @ 16:47:45
Postat av: Jennie

härliga bilder!

2009-01-24 @ 20:02:30
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback