Designad av Gilraen.

oväntatbesök - sjukan..

Ne fy igår låg jag och kollade på tv i !mammassäng! ( längesen man sov där ju ). Var heelt förskyld. drack cappushino eller hur stavas de ? och massvis med papper runt omkring mig kändes som att hela jag var ner snorad .. jo så hade jag typ värsta huvudvärken så mitt huve skulle sprängas , jag menar det ! somnade kl 22.00 för mig är det ovant, jag brukar vara uppe nätterna långa :) det här är verkligen iinte kul ! vaknade säkert 20ggr för mardrömmar som ploppat upp i mitt huvud . Tyvär ingen bild den här gången eftersom jag inte har något att lägga ut.

S å  v a r  s n ä l l a  n u  f ö r  a n n a r s  s m i t t a r  j a g  n e r  e r :D


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du är med, lycka till.

2008-09-20 @ 20:57:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a

sv: haha tack, tror ja! haha. :)

2008-09-21 @ 15:55:45
URL: http://unvanier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback