Designad av Gilraen.

Accessora

Nu har jag beslutsångest ! Jag har kikat runt i säkert 100 olika mode hemsidor , varav några var med smycken :) så har jag bestämt mig jag ska beställa hem från Accessora det får bli ett armband och ett halsband :) så här får ni de , jag vet verkligen inte vilken som ska få ligga i min stora smyckes ask :D Haha förlåt för att en av bilderna är superstor och den andra liten :) Men hittade inte andra bilder !  S å  n u  f å r  n i   b e s t ä m m a  v i l k e n  j a g  s k a  h a   a v   d e !

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vinnaren av halsbandet är redan utsedd, men återkom i tävlingar :)

2008-09-18 @ 21:37:43
URL: http://sandas.blogg.se/
Postat av: Caroline svarar

tack så jätte mycket :))

först så visste jag inte så jag print screenade, men sen fick jag hjälp av en lärare som valde något längre ner i menyn något på E (engelska) tyvärr minns jag inte vad, och då kunde man välja JPG. :))

2008-09-19 @ 19:28:05
URL: http://svanemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback