Designad av Gilraen.

Sol & Bad & Frisyrer

Godmorgon ! Klockan är 09.32 och ni vet ju att jag inte är en morgonmänniska :o Men idag måste jag ju iallafall gå och tvätta min cykel , putsa den osv . Sedan ska nog jag och Sara cykla ner till Hannabad och bränna oss ännu mer. Det är alltså 28 grader ute och ni vet hon där Dodo ÄLSKAR solen och värmen , så lilla Dodo är glaad !

Föresten igår var ju jag vid havet och då hittade jag en liten sjösjörna :)

Igårkväll/natt bestämde jag om vem det är som ska fixa mitt hår till skolavslutningen . Så nu äntligen är de klart ! Jag har också bestämt vilken frisyr jag ska ha . Jag vill ju inte avslöja hur jag kommer se ut , men det kommer bli Superfint :)
Nä nu ska jag fräscha till mig och sedan gå ut . Njut av solen medans den är här , hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback