Designad av Gilraen.

Blåbär :)

Oeh nu har jag typ  saknat allihopa jätte mkt :D Har ju inte uppdaterat på jätte länge men det har berott på att jag har varit och plockat blåbär bara för att jag hade tråkit så skulle en kompis typ gå ut i skogen så följde jag med och tänke att det skulle bli bra  bilder men så fick jag inte bra bilde rpå typ 2timmar så gav jag upp och började rulla bland alla blåbären och fälla Sara , haha skiit kul ska ni veta :D Och det ska göras om ! fick en och en annan bild men inte världens bästa , jag orkar inte lägga upp de nu så de kanske kommer upp ngn annan dag : ] 

Ni måste bara veta att ni är BÄST ni som läser min blogg och verkligen orkar läsa igenom alla inläggen , det tar verkligen och det värmer ! Det är jätte lätt att göra mg glad också och alla vill väl se en glad dodo ?
Klicka isåfall på den här rosa söta knappen , så blir jag typ världens lyckligaste , Loovar :DD


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Haha precis "woohoo".

Haha Esanna? Jag fattar inte riktigt ;)

2008-07-22 @ 00:19:07
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: sanna

Svar: Ah, jag gör allt själv i Photoshop (:

2008-07-22 @ 00:33:58
URL: http://sannasrum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback