Designad av Gilraen.

Fredag 30/5

Hejsan allihopa ! Idag har jag haft 3 lektioner och så självklart har  min lilla förskylning lämnat spår efter sig så jag har fortfarande ont i halsen, alltså kunde jag inte vara med på badet men min klass.. men men.  När jag kom hem greppade jag taget i min kamera och cyklade runt lite i skogar, men det blev inte många bilder eftersom  att jag ställer så höga krav på mina bilder "/ Men här kommer två stycken !!

Idag pratade jag lite med min fröken för skojs skull och hon sa att hon kunde säga till en på skolan att han skulle lägga ut mina bilder på en hemsida  :DD ahh jag är glaad !

578676-9
Den här bilden är absolut inte omgjord om den ser ut så :)


578676-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback