Designad av Gilraen.

Kan inte bli bättre !!

Åh fyy vad skönt jag älskar detta vädret .. .. alltså det kan inte bli bättre ! Har varit vid havet idag med Sara och solat som fan på ren svenska . Det syns verkligen också . Efter det åkte vi till Båstad och solade lite där bara för att jag ville ta kort på en ny miljö och inte bara vid mellby . Så många bilder blev det inte men ändo . Påvägen hem körde vi och åt pizza (helt övermätt just nu) och nyss duschade jag och scrubbade och jaa gjorde mig fräsch , skönt ! Föresten så dampar blogg.se så vet inte om de blir fler inlägg idag :o Men jag ska iallafall ut i byn med Sara och äta glass typ en tredje gång idag 8) sedan ska jag bara slappa och vara nöjd med mina solbränns resultat ! Ha en superbra Nationaldag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback