Designad av Gilraen.

Acne eller H&M finns det någon skillnad ?

O då var jag här igen , med lite shopping och jag är glad . Shit asså vad en sån liten sak kan förändra , haha . men däremot så köpte jag inte så mkt . Såg en  skiiit snygg klänning på MQ men sen så såg jag prislappen den låg på 1800:- Det var Acne , men vem bryr sig om märket egentligen .. ja inte jag iallafall men jag skulle typ dö för den I <3 Dresses ?
Jag köpte iallafall en grå kofta och ett par öronhängen ..  Efter det åkte jag in på en simhall med Sara ( det finns bara en rolig sådan ) Annars så HAAAATAR jag simhaller , haha . Ne men jag är inte så mycket för att simma . Det var iallafall jätte kul där .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback