Designad av Gilraen.

solkräm..

Gaaaaaaaaash jag är trött.. Minna ringde nyss och jag ska ut i poolen litegrann me hon nu :) Så himla vackert väder också ! Ne nu ska jag ta en glass , och SMETA UT SOLKRÄM på axlarna.. BARA AXLARNA :) Ni vet jag har en fobi för solkräm , va fan gör de egentligen ? Kräm för att man inte ska kunna bli solbränd :o Nene.. det går jag inte me på BARA på axlarna då.. Saltvatten spray för håret men vet inte om jag har kvar .. Jag uppdaterar typ när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, solkrämen gör ju så att du kan vara ute i solen längre? bättre att ta lite solkräm än att bränna sig och fjälla bort allt direkt....

2008-07-25 @ 19:45:11
Postat av: Dodo

Skriv gärna vem du är innan du kommenterar. Jo men då måste man ju ta solkräm innan man börjar sola för att man inte ska fjälla.. men samtidigt vill jag bli brun det är ju det jag är ute efter brun färg , det är ju det som är grejen ..

2008-07-25 @ 20:03:47
URL: http://doodoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback