Designad av Gilraen.

Poolbading :D

GUUD skiit mina läsare kom tillbaks och Förlåt mig att jag inte uppdaterat jag hade  400st och nu är de på ca 200 :o
Jag har iallafall haft det toppen, badat pool när man äntligen fått chansen med solen :) Och solbrännsresultaten är på toppen :D På ryggen är jag bryn som .. jag vet inte vad :D Så wooooooohoo för det :D Skolan börjar om ca 3 veckor och då måste jag ju va brun som.. jag vet inte vad ( haha ) annars får jag börja gå på Brun utan sol , och det vill jag inte ? Spendera hundra tals kronor bara för att man inte har solat tillräckligt :o Njae inte för min del iallafall ! anyway , var där med Minna :D Kommer bilder sen när jag har laddat upp och redigerat de ! Så nu mina läsare försvinn inte mer :D Jag varnade ju ? Så nuuuu måste ni komma tillbaks mina små älsklingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback