Designad av Gilraen.

Jag vill få tillbaks mig igen..

Nu undrar ni säkert var jag har varit och inte uppdaterat.. men jag har bara varit lite sur för att jag inte har fått träffa de personerna jag ville träffa. Vissa har jag inte träffat på 2 år och vissa bara ngn månad. Så jag har suttit ute och surat av mig ordentligt hoppas jag så jag kan fortsätta vara den normala jag, och tänkt igenom :) För att få en upp mysig stämning hällde jag upp Turkisk peppar i ett cocktailglas poppade popcorn och drack pepsi ( colan var slut på Ica ) och minst 10 ljus satte jag upp ! .. Undvik vodkan eller va fan de är..



Kommentarer
Postat av: michelle

oh jag skulle jättegärna vilja veta hur du gör ramen runt dina bilder :)

2008-07-29 @ 20:23:40
URL: http://miffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback