Designad av Gilraen.

Fullspäckad tv på Onsdagar :D

Idag har jag tyvär inte uppdaterat.. Har bara suttit och läst tidning i sängen kollat på tv i säkert 6 timmar nu , ätit godis och pizza och myyyst :D I love it ! Idag kommer jag nog kolla på tv tills klockan slår 23.00 ..! Jag lovar att jag ska kolla på bloggkoll var 1½ tim på pauserna till prog.  Uppdaterar kanske , men jag lovar jag är vid liv i sängen ;) Gå nu och lägg er i sängen och sätt på tvn ! Där det är tjock text har jag skrivit vilken kanal de ä på .

16.00 Top Model  3
17.00 Top Chef    3
18.00 Extreme Home Makeover 3 ( jag kollar bara när galningen skriker MOVE THAT BUS ) Haha
18.30 AMHV   5
PAUS
20.00 Crowned  3
21.00 Pussy catdolls  3 
22.00 Projekt Runway  3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback