Designad av Gilraen.

Sims 2

Idag har jag spelat Sims 2 sen kl 15 typ XD Helt beroende ! och då menar jag nt lite !  Jag och Sara har alltså spelat i 6 ½ tim  :D 

Jag och Sara spelar Sims :

Sara -
  vad ska mamman heta ?
Dodo - Jag tänker typ hela tiden men det ända som ploppar upp är Cinderella XD så det blir de

Och min data stängs ner utan ngn anledning heeeela tiden så det stängdes av ..

lite senare sätter vi på Hennes dator för att kunna spela utan att bli störd av datorn som stängs av !

Nu är det Sara som vill skriva

Sara - Sirella det stavas så va ?
Jag - Neeej XD C-i-n-d-e-r-e-l-l-a



Nu har vi bakat nigerbulls ( chokladbullar som andra kallar de :P )

Sara - Ska vi göra Sirellas rum när vi ätit färdigt ?
Jag - Eh.. jag känner igen namnet

Efter ngn sekund fattar jag att det var Cinderella hon menar HAHAHAHAHAHAH

Det går nt beskriva i ord hur mkt i skratta  det var ju till och med  Jag som kom på namnet XDDDD Jag fattar att ni nt tycker det är roligt ! Men har man dålig humor så har man :D förövrigt mkt roligare i verkligheten ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback