Designad av Gilraen.

massa nya nyheter .__. eller inte

Jag har i detta läget absolut inget att skriva om.. varför skriver jag detta då ? Jo för att min blogg inte ska dö ut helt utan inlägg så istället för dö så fylls den med massa ovettigt och onödigt snack.. kan det bli roligare ?

Idag har jag badat och det är ju super nytt och roligt.. NOT

Så nu ska ni få veta vad jag jag ska hinna med o göra på  veckan;

- Shoppa på Väla
- Gå runt på Ullared
- Göra en beställning på Asos
- Beställa Dust It   ( det blir billigare än att köpa hos frisör )
- Gå på hässleholm festival
- Match mot Ryssby  ( YEEES NU BÖRJAR FOTBOLLEN IGEN )
- Åka till Bakken om jag pallar..

Så vad kan tråkiga dodo mer skriva XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback