Designad av Gilraen.

Fotboll, nu ? shit..

Gash nu hare regnat i princip hela dan och jag fick reda på att min fotboll börjar kl 17.30 , fyfan säger jag :o Det bara ringer och jo idag börjar det jag är nt pepp lr förberedd .. och det är blött som tusan. Men jo jag ska dit jag har match på söndag också så ja vad ska man mer skriva ? Jo visst ja igår var jag och shoppade på Väla så det var anledningen till varför jag inte uppdaterade om ni undrar så köpte jag ;

Lacoste skor
Bh
Nagellack Mavala Romatigue ( stavas de så ? )
skolväska som mer liknar en handväska
3 bikinisar , jag ska ha de till sportlovet och då räcker det ju nt med en tycker jag 8)

alltså jag köpte säkert mkt mer men glömmer ju hälften ;o

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar; hahaha jaa de e helt sjukt.. de fula är ju att dem lyckas skapa sin pr ;)

2008-08-04 @ 14:46:08
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Jennie

svar; haha lätt

2008-08-04 @ 21:22:17
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback