Designad av Gilraen.

gash stress !

Gud vilken lång bloggpas jag har tagit.. men det är skola , nytt rum , ny " walk in closet " ,fotboll OCH bloggen det blir helt enkelt för mycket tiden räcker inte till.. jag ska försöka förbättra mig snart jag vet inte hur lång tid det dröjer.. men jag ska fösöka hinna med allt utan bli depp (: Sen så tar ju mina vänner väldigt stor plats ! jo och sen måste jag ju fotografera ! SHIT , alltså jag klarar knappt av det.. Jag kan ju tex inte städa tills jag blir trött på det och inte lägga ner för mycket tid på skolan . Hoppas ni förstår för jag älskar verkligen er !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har tyvärr fått betala 250 kr för ett outhämtat paket som jag inte ens beställt och jag får inte pengarna tillbaka.

Sen är det nästan omöjligt att få tag på dom också :/

2008-09-08 @ 15:50:36
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback