Designad av Gilraen.

photoshop

Nu är jag lite sådär sur på min andra data.. alltså något virtuellt minne är fullt och när jag får igång mitt photoshop så kommer en ruta upp - du kan inte ladda upp en bild för att minnet är fullt, men när jag håller på tills datorn tillåter så kan jag tex inte ändra något på bilden för då kommer den förbannade rutan upp . Och nejnej jag tänker inte ladda upp ngn bild här på bloggen utan mitt namn på .. vet inte om jag riktigt vill ha ps på den här datan , för då blir den överfull och samma sak händer på denna som den andra..

Kommentarer
Postat av: hea

ja fatta kanske inte, vart vill du inte ha PS?

ja vill ha PS överallt jag =)



ha en fin helg!

2008-10-11 @ 01:11:39
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: Eva

Svar:

hahaha

Ni är ju för roliga! Jag måste veta vad ni gissat på först. :o))

haha

/Eva

2008-10-12 @ 00:34:01
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback