Designad av Gilraen.

god kväll :)

Jag tror jag ska försöka börja blogga lite igen.. har inte hunnit ta så mycket bilder men lite grann :D Men har därimot inte hunnit redigera några bilder än så det kommer nog inte någon på ett tag . Men just nu behöver jag er hjälp ! Ska jag färga hela håret blont eller ha det som nu blont över och brunt under.. ? Kanske inte riktigt passar in i en fotoblogg haha men just nu är det ju inget som passar in i en sådan.. Det är verkligen surt när man verkligen har den där bloggadygnetrunt sjukan och har bloggtorka, ska ni veta !  Nej nu ska jag läsa mejl , det har jag ju inte gjort på mer än en vecka nu.. oh bombadmejl eller vad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback