Designad av Gilraen.

Utkast: Hejsan ! ...

Hejsan ! Nu låter jag typ helt konstig ? Men jag har varit helt deppig hela dagen för att jag inte shoppat på jättelänge :o
 Men det är väl inte bara jag som är helt beroende ... ? Så nu har jag bestämt att månda åker jag och shoppar, yeey .
 Synd bara att det är midsommar och allt är stängt .  Ohh joo jag har glömt att säga detta men iallafall ,
för några veckor sedan var jag ute och badade då kom det en gammal gubbe i typ 60 årsåldern 

med en cykel med ett sånt där släp som man brukar ha till barn och massa gossedjur och handukar i  
och frågade efter var " västergatan " låg , då visade jag och Sara det  .
Nu när jag jag var ute och gick då såg jag hans balkong ( där hans cykel stog )
 och jag skrattade ihjäl mig här ska ni få se några bilder på hur hans balkong ser ut  xD Nu tror ni jag är drogad eller något men jaa alla är vi olika xD














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback