Designad av Gilraen.

Tyskland Spanien

Jaa jag vet dålig uppdatering , men vad ska jag skriva ? Idag har jag ju liksom inte gjort någonting bara gått runt med Sara i byn och ätit Choklad , haha . Kollar på Tyskland - Spanien , klart man hejar på Tyskland ju  :D Bara Torres var med Tyskland :( Han är ju typ min favorit efter ♥ Ronaldo ♥ den lilla snyggingen som äger :D Nu är jag tjatig jag vet MEN JAG VILL HA TILLBAKS MIN HEADER </3 Bloggen känns ju helt fattig och tråkig utan den :( På fredag blire nog Göteborg och Liseberg och Shopping ! Anyway  nu ska jag titta vidare . FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN DÄR GJORDE SPANIEN MÅL FUCKFUCKFUCK. Vinner inte Tyskland ... ... då fan.


Vem hejar ni på Tyskland eller Spanien ?



Update :  ÅH nu är Dodo riktigt riktigt förbannad ! DE MÅLET BORDE INTE GÄLLAS !!!!!!!!!!!!!!! Om ni kollar kollar på Repris så borde de bli Frispark !! Torres höll i någon av Tysklands spelares arm precis innan målet . Detta är hemskt .

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hehe jag sitter och tittar men jag hejar inte på någon speciell :P

2008-06-29 @ 21:53:44
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback