Designad av Gilraen.

Skäms fy på mig!!

usch fy på mig alltså för världens dåligaste uppdatering .. Jag LOVAR att jag ska förbättra mig på lovet som börjar den 13/6 ! För jag har mycket att göra inom fotboll o skola . Jag tror nog jag ska ändra header någon dag här också :) Just nu sitter jag här med masser av flätor i håret som jag ska sova med , haha kommer se heelt olik mig imorgon . Jag ska nog också lägga in några bilder snart .
Jag har heller inte shoppat på snart 2 veckor och det måste jag också hinna med puh , här kommer  8 saker jag ska göra denna vecka och ja allt detta på 4 dagar :o  Shoppingen kanske får vänta till ledigheten .

-  Fotbollsträning
-  skolavslutning
-  Shoppa shoppa shoppa
-  fixa nalar på något sätt
-  Boka tid till frisören
-  Lägga ut min blogg överallt och få reklam :)
-  Fixa ny header
-  Redigera massvis me bilder

Ni kanske vet var det finns fina klänningar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback