Designad av Gilraen.

Rix Fm

stress.stress.stress !! Shit nu har jag inte uppdaterat på en hel dag som har varit helt jävla stressig men rolig :D Jag var nämligen på Rix Fm Halmstad och bilder blev det kan jag säg .. det blev typ 200 bilder :o
Så nu har jag suttit i typ en halvtimma och kollat igenom och typ en halvtimme har jag redigerat - de bästa alltså . Och jag kommer nog lägga ut de flesta här :D Och för att det inte ska bli för långt inlägg så delar jag upp bilderna alltså lägger jag ut var artist för sig i varje inlägg.. någon bild kanske jag sparar om jag skulle ha bildbrist , men det blir väl okej ?
här ska ni få några bilder !
Observera att jag naturligt vis inte stog framme där fotograferna brukar stå ( min dröm ) och det var jätte mkt tränsel så på bilderna kanske en och en annan människa också kom med som stog i publiken !!







Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måstebara fråga :P fick du några bilder på emd? :D /Rebecca

2008-07-20 @ 12:34:29
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: haha okej det är ingen fara, undrade bara är lite beroende av dom (okej inte lite MKT). A visst har hon =) blev lycklig när jag såg att jag vann, fast jag hade en snygg design från början, men får man en av henne är det klart man vill ha den! =D/Rebecca

2008-07-20 @ 13:21:03
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback