Designad av Gilraen.

Måne .. Sol ?

Här ska ni få en riktigt mystisk bild, för att detta är Månen  inte solen alltså.. Både jag och mamma trodde det från början men då kollade vi på himlen bakom oss och det var typ jätte ljust där, alltså var solen på andra sidan :O Det är heelt galet.. Vad tror ni.. är detta månen eller solen ? Bilden är typ tagen ca 23.00 :) Och så länge brukar ju inte solen vara uppe ? Den var skiiit mystisk i verkligheten SKIT STOR också !! Liksom jag har ingen telezoom så bilden ska kunna zoomas så bra , synd.. Vi var påväg från Rix Fm festivalen så mamma fick till och med stanna bilen för jag var typ tvungen av mig själv att få det på kort :D Bilden är inte redigerad , jag har bara satt dit ram och mitt namn .


Kommentarer
Postat av: matilda

ja, det tar sin lilla tid :) kram

2008-07-21 @ 14:19:40
URL: http://nyfashion.blogg.se/
Postat av: Randfia - Smartare än Barbie

sv: Kul att ngn tkr det är snyggt med concealer på läpparna, kan tkr det är rätt snyggt.

Tröjan med I <3 pink på kommer från Gina Tricot.

Och ja, en stor stor garderob är ju alltid en hit! ;:D



ps. jätte fin bild!



2008-07-21 @ 14:56:55
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback