Designad av Gilraen.

Haavet älskar mig :D

Oeh jag veet jag har inte uppdaterat idag men jag har verkligen inte haft tid .. Mamma väckte mig kl 12.30 typ och jag blev helt förbannad så jag låg i sängen typ i en timme till då mamma sa att vi skulle till havet om en halvtimme man bah ÅÅÅÅ ni vet jag kan inte göra i ordning mig på en halvtimme :o såå jaa då gjorde vi de efter de åkte vi in till Maxi .. så nästa gång vi ska dit ska jag köpa Mavala Nagellack 8) det blir ju typ kanske i helg om jag inte ska in till Köpenhamn då lr ngt.. När jag kom hem ca 18.00  satte jag mig vid datorn och kollade igenom allt på bloggkoll och var typ i behov av att sitta och pilla med mina bilder i PS i typ 2tim Ne nu ska jag ladda ner Ingenting är Heligt med Daniel så jag kan kolla min typ 10 gång på de :D Ne här får ni två bilder från idag :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback