Designad av Gilraen.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES DODO ÄR HAPPY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR FÅTT MIN ILLUSTRATOR <3 adrenalin kick eller vad ? Nu har jag hoppat runt i lägneheten hur länge som helst :) ahah det går ju inte såå värst bra för mig :P ritar smileysar, bubblor och blommor hela tiden :D vet ju inte  hur man ritar med mall.. skulle vara hur kul som helst det med ! så vet någon av er SÄG ! ska även köpa ritplatta någon vecka framöver eftersom jag ritar bra förhand ! haah ni kanske får en och en annan illis men ni vet att detta är FÖRSTA gången i HELA mitt liv som jag har provat illustrator ! Just nu har jag nog alla PS program som finns XD äntligen har dagen kommit ( den vackra dagen ) ! hur som helst jag är jäätte glad ! Och jag vet att jag inte har uppdaterat ofta, men jag har kommit igång med skolan osv alltså inte haft tid sedan den började .. men snart ska jag börja igen, ni vet nytt är ju allt när man börjar i ny klass .. jag vet inte när jag börjar uppdatera regelbundet , men det kommer så snart jag har lust :D 

Kommentarer
Postat av: emma

va kul du vill tävla om teet :)lycka till denna gången :)

2008-08-28 @ 23:33:54
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback